Îți oferim oportunitatea de a-ți organiza evenimentul rapid, fără proceduri birocratice inutile, în doi pași simpli:
Pasul 1: Solicitare online
Click aici
Pasul 2: Întâlnire
Vom stabili toate detaliile evenimentului tău, oferindu-ți consultanță pe baza experienței acumulate în organizarea de evenimente la locația de care ești interesat
Află mai multe
Îți oferim oportunitatea de a-ți organiza evenimentul rapid, fără proceduri birocratice inutile, în doi pași simpli
1. Solicitare online prin funcționarul public Antonia (click aici), mail pe adresa obiectiveculturale@primariaclujnapoca.ro sau cerere scrisă depusă la Registratura Primăriei mun. Cluj – Napoca, str. Moților, nr. 7, la parter,
Noi îți vom oferi un feedback în maxim 24 de ore de la înregistrarea solicitării, feedback în care îți vom comunica disponibilitatea locației și, de comun acord, vom stabili o întâlnire la Casino, Turnul Croitorilor, Cinema Mărăști sau Cinema Dacia, în funcție de solicitare ta (în cazul în care vom constata indisponibilitatea locației, vom încerca să-ți oferim soluții alternative: alt interval orar, altă dată sau altă locație aflată în administrarea noastră).
2. La întâlnire vom stabili toate detaliile evenimentului tău, oferindu-ți consultanță pe baza experienței acumulate în organizarea de evenimente la locația de care ești interesat. Vom discuta despre programul evenimentului, sonorizare, scenă, lumini, garderobă, catering, curățenie, securitate, eventuale situații neprevăzute, alte aprobări care nu țin de noi (Aprobare manifestație publică, Poliție, Pompieri, Salvare etc.)
După punerea la punct a tuturor detaliilor urmează întocmirea și semnarea Protocolului de colaborare sau a Contractului de închiriere.
Comments are closed.